Гарантія

Надаємо офіційну гарантію виробника терміном від 14 днів до 30 років.

Це дає Вам право на гарантійне обслуговування в будь-якому його офіційному сервісному центрі в Україні.

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні
сервісні центри виробника товару та безпосередньо до нас.

У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх факторів;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнені документи; (вимоги до заповнення – чітко і правильно заповнені: модель товару, серійний номер, дата продажу, печатка магазину, підпис покупця та ін. …);
  • змінений, стертий або не може бути встановлений серійний номер або програмне забезпечення.

Гарантійні зобов’язання не поширюються в разі:

  • природного зносу або вичерпання ресурсу;
  • пошкоджень в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкоджень, викликаних аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі; пошкоджень, викликаних дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших пристроїв;
  • пошкоджень, викликаних використанням товару не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації;
  • використання програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу і/або не передбачено виробником.

Як повернути товар

Ми дотримуємося всіх законів. І закону про захист прав споживачів в тому числі

Ви можете повернути товар на протязі 14 днів згідно «закону України про захист прав споживачів».

Ми оформимо повернення, якщо: товар не був у вживанні і не має слідів використання, 
повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки, збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру,
авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Повернення або заміна товару

Для повернення або заміни протягом 14 днів з дня покупки:

1. Надсилайте товар поштою або самостійно доставте товар в наш пункт видачі:

  • без пошкоджень і ознак експлуатації
  • з комплектацією і з усіма документами: копія видаткової накладної, акт прийому-передачі із заповненою першою частиною «Частина 1», і документами на товар (якщо було присутнє: паспорт товару, декларація відповідності, інструкція тощо …)

Якщо ознаки експлуатації відсутні

2. ми приймаємо товар 

3. пропонуємо Вам аналог

4. відразу видаємо/висилаємо його (при наявності на складі)

Якщо товар експлуатувався

  1. товар відправляється виробнику/імпортеру (термін експертизи 14 днів)
  2. ми отримуємо висновок експертизи
  3. якщо товар несправний через виробника (заводський брак), просто видаємо Вам такий же аналогічний разом з висновком.
  4. якщо заміна неможлива через відсутність аналогічного товару, ми зробимо повернення коштів.

Повернення коштів

6. повернення коштів проводиться в день розірвання договору:

  • при готівковій формі оплати в пункті самовивозу – протягом 5 – 30 хвилин
  • при оплаті VISA/MasterCard з моменту повернення товару в магазин – на протязі 24 годин, або не пізніше 7 днів.